#mójruch

Zapytaliśmy trenerów i blogerów jakie są ich ULUBIONE ruchy na wakacyjną sylwetkę!

FIGHT FOR FIT:
O wakacyjnej sylwetce należy myśleć cały rok, niestety cudów nie ma i w miesiąc nic nie zdziałamy. Umiarkowane, regularne treningi poza sezonem to gwarancja pięknej sylwetki latem. Ja jestem zwolenniczką różnych form aktywności, od biegania – poprzez pływanie – do gimnastyki artystycznej, natomiast trening siłowy jest moją ulubioną formą kształtowania sylwetki. Ćwiczenia z obciążeniem to przede wszystkim możliwość modelowania naszego ciała. Ruch i sport to oczywiście podstawa, która zapewni nam jędrną skórę i kształtne ciało, jednak nieodłącznym elementem walki o szczupłą sylwetkę jest pełnowartościowa, dobrze zbilansowana dieta.

Pamiętajmy, że brzuch robimy w kuchni i 30 % to dieta a 70 % to odżywianie.

Żadna dieta cud, a zdrowe odżywianie. Produkty naturalne, bez chemii, utwardzanych tłuszczy trans, tony cukru. Jedzenie odpowiednich porcji w 3 godz. odstępach czasu, zapewni nam płaski brzuch i brak cellulitu. Nie zapominajmy, że nawet przy najlepszym planie treningowy, podjadanie, spożywanie wysoko przetworzonych dań nie przyniesie wymarzonych rezultatów. Latem stawiajmy na posiłki lekkie i pijmy dużo wody. To jest moja recepta na sukces ;-)