Ćwiczenia

Ćwiczenia z hantlami dla początkujących – poznaj zestawy ćwiczeń dla początkujących i dziewczyn

ćwiczenia z hantlami dla początkujących

Chociaż ćwiczenia z hantlami dla początkujących nie są trudne, warto docenić efekty takiego treningu. Jak zatem rozpocząć swoją przygodę z tym sprzętem? Wystarczy zastosować się do kilku prostych zasad.

Niektórzy zadają sobie pytanie, na czym polegają ćwiczenia z hantlami z hantlami dla początkujących? Stopień zaawansowanie treningu zależy przede wszystkim od rodzaju obciążenia. Osoby, które dopiero zaczynają, powinny sięgać po najlżejsze hantle, z czasem przechodząc do większych ciężarów.

Jakie są efekty ćwiczeń z hantlami?

Ćwiczenia z hantlami dla początkujących jak

Ćwiczenia z hantlami stanowią przykład treningu ogólnorozwojowego. Dzięki takim obciążeniom można wysmuklić ręce, rozwinąć mięśnie klatki piersiowej oraz barków. Pośrednio pracują też inne partie ciała. To jednak nie wszystko, co można osiągnąć poprzez ćwiczenia z hantlami. Dla początkujących świetną informacją będzie to, że dzięki nim nie tylko schudną i poprawią wygląd. W przyszłości będą się cieszyć większą sprawnością i mobilnością. Chcesz wiedzieć, jak ćwiczyć z tym sprzętem? Zobacz:

Ćwiczenia z hantlami dla początkujących

Ćwiczenia z hantlami dla początkujących nie są skomplikowane. Trzeba jednak precyzyjnie wykonywać ruchy i odpowiednio napinać mięśnie. Jeśli są rozluźnione, ćwiczenia nie przyniosą efektu. Jak mogą ćwiczyć osoby, które zaczynają?

Bardzo popularne jest wyciskanie hantli nad głowę, które rzeźbi mięśnie ramion i rozwija biceps. Pomocne w kształtowaniu rąk jest także odwodzenie ramion do boków. Co więcej, ćwiczenia z hantlami dla początkujących pomagają rzeźbić łydki i talię. W obu przypadkach ćwiczenie wykonujesz w pozycji stojącej, z rękoma opuszczonymi wzdłuż tułowia. Trenując łydki, wspinasz się na palce, a w przypadku talii, robisz skręty tułowia.

Akcesoria potrzebne do ćwiczeń z hantlami

Ćwiczenia z hantlami dla początkujących akcesoria

Trening z hantlami bez problemu wykonasz w domu, a potrzebne do tego akcesoria treningowe znajdziesz w sklepach Decathlon. Co powinno znaleźć się na liście zakupów? Przede wszystkim hantelki i obciążniki, czyli podstawowy sprzęt do ćwiczeń. Dla większego komfortu podczas wysiłku fizycznego warto kupić także odzież i buty fitness.

Sprawdź!
Tabata dla początkujących – jak ćwiczyć? Przykładowy trening

Jak prawidłowo trenować z hantlami?

Ćwiczenia z hantlami dla początkujących jakie

Co trzeba wiedzieć, wybierając ćwiczenia z hantlami? Dla początkujących największym wyzwaniem będzie prawidłowa technika, a także systematyczność. Trening powinien odbywać się trzy razy w tygodniu. Liczba serii zależy od potrzeb, ale w każdej trzeba zrobić około piętnastu powtórzeń. Jeśli mają być wykonane dobrze, warto skonsultować się z trenerem, który wyłapie ewentualne błędy i poprawi niedociągnięcia.

Ćwiczenia z hantlami – dla początkujących stanowią świetną zachętę do treningu. Pierwsze efekty widać już po miesiącu regularnych wysiłków. Trzeba przy tym pamiętać, by połączyć je także ze zbilansowaną dietą.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *