Ćwiczenia

Ćwiczenia na zmniejszenie biustu. Jak schudnąć z biustu?

Ćwiczenia na zmniejszenie biustu

Ćwiczenia na zmniejszenie biustu to sprawdzony sposób na pomniejszenie rozmiaru piersi. Aby przyniosły oczekiwany rezultat, muszą być wykonywane dokładnie i systematycznie. Sprawdź, jak bez operacji plastycznej zmniejszysz swój biust.

Warto wiedzieć!

  • ćwiczenia na zmniejszenie biustu nie zastąpią zabiegów medycyny estetycznej lub operacji plastycznej
  • są skuteczne, jeśli chcesz pomniejszyć obwód biustu do kilku centymetrów;
  • zadowalające efekty zobaczysz po kilku tygodniach regularnych ćwiczeń.

Ćwiczenia na zmniejszenie biustu – jak działają?

Ćwiczenia na zmniejszenie biustu pompki

Ten rodzaj treningu skupia się głównie na górnych partiach ciała. Zbyt duży biust może być wynikiem tendencji do gromadzenia tkanki tłuszczowej właśnie w tym rejonie. Dlatego wszystkie ćwiczenia, które angażują mięśnie klatki piersiowej, ramion, pleców i brzucha przyczynią się do zmniejszenia obwodu biustu. W przypadku nadmiernej masy ciała, same ćwiczenia na zmniejszenie biustu nie wystarczą. Należy zadbać też o zdrową dietę, regularne spożywanie posiłków i nawadnianie ciała. Dzięki temu zrzucisz nadmierne kilogramy, a tym samym twój biust również stanie się mniejszy.

Ćwiczenia na zmniejszenie biustu – pompki

To ćwiczenie doskonale wzmacnia mięśnie ramion i klatki piersiowej. Systematyczne wykonywanie pompek widocznie pomniejszy rozmiar twoich piersi, a równocześnie podniesie je i ujędrni. Jak prawidłowo wykonywać pompki? Możesz wykonywać klasyczne pompki, a jeśli nie czujesz się na siłach, wersję na kolanach. 

  1. W tym celu przyjmij pozycję deski na macie lub zegnij nogi w kolanach, a ciężar przenieś na ręce. 
  2. W tej pozycji uginaj ręce, zbliżając klatkę piersiową do podłoża. 
  3. Wykonaj tyle powtórzeń, ile dasz radę. Najlepsze rezultaty uzyskasz, wykonując przynajmniej 2 serie ćwiczeń. 
Sprawdź!
Wyprosty na ławce rzymskiej – trening dla pleców

Bieganie

Ćwiczenia na zmniejszenie biustu bieganie

Ta forma aktywności przynosi korzyści nie tylko w postaci mniejszych i zgrabniejszych piersi. Podczas joggingu zrzucisz niechciane kilogramy, wzmocnisz serce i układ krwionośny, a także układ oddechowy. Bieganie to świetny sposób na wzmocnienie odporności i redukcję stresu. Jeśli wcześniej nie biegałaś, zacznij od marszu. W przypadku dolegliwości związanych z sercem czy stawami zawsze lepiej zasięgnąć porady lekarza, który zdecyduje, czy ta forma aktywności jest dla ciebie odpowiednia.

Ćwiczenia oporowe

Ćwiczenia na zmniejszenie biustu można wykonywać przy pomocy dodatkowych sprzętów. Sprawdzą się różnego rodzaju ciężarki czy gumy. Ten rodzaj aktywności przynosi efekty w postaci smukłych ramion i płaskiego brzucha. Jeśli więc chcesz zmniejszyć piersi, to „efektem ubocznym” tych ćwiczeń będzie też poprawa wyglądu innych partii ciała.

Pływanie

Ruch w wodzie jest zdecydowanie najbardziej przyjemny, a dodatkowo przynosi szybkie rezultaty w postaci zgrabnej sylwetki. Jeśli twoim celem jest naturalne pomniejszenie piersi, to bez wątpienia warto regularnie uczęszczać na basen. Pływanie wzmacnia całe ciało, angażuje wszystkie partie mięśni, szczególnie klatki piersiowej. Ponadto świetnie relaksuje i odpręża. Przyczynia się do wzmocnienia kręgosłupa, a tym samym lepszej postawy ciała, co również jest ważne i wpływa na piersi.

Ćwiczenia na zmniejszenie biustu – sprzęt treningowy dla szybszych efektów

Ćwiczenia na zmniejszenie biustu hantle

Ćwiczenia na zmniejszenie biustu będą skuteczniejsze, jeśli wykorzystasz do nich różnego rodzaju akcesoria do ćwiczeń. Szeroki wybór sprzętów treningowych znajdziesz  w sklepach Decathlon. Co sprawdzi się w treningu na górne partie ciała? Warto skorzystać ze sprzętów takich jak:

  • hantle do ćwiczeń;
  • gumy oporowe;
  • piłka do ćwiczeń;
  • bieżnia;
  • rowerek stacjonarny;
  • rower terenowy;
  • stepper.

Możesz też sprawdzić pozostałe rodzaje ćwiczeń, na przykład:

Sprawdź!
Podciąganie nachwytem – jak zacząć? Efekty ćwiczeń

Ćwiczenia na zmniejszenie biustu warto wykonywać w kilku seriach. Dzięki temu szybciej i skuteczniej wzmocnisz mięśnie i spalisz tkankę tłuszczową. Nie zapomnij też o prawidłowej diecie – jest ona równie ważna, jak same ćwiczenia. Już po kilku tygodniach będziesz cieszyć się jędrniejszym i kształtnym biustem.


Może Cię także zainteresować:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *